Termeni si conditii
Informatii website
Magazinul online AnimaVision.ro este administrat de catre Anima Augusta Com srl, avand cod de identificare fiscala RO24866102, inregistrata la Registrul Comertului cu J40/20751/2008, cu sediul social in Bucuresti, str Infratirii 11, sector 1.
Sediul social nu este punct de lucru, vizualizarea si testarea produselor nefiind posibila la sediul social.
Termeni
Magazin online: website a carui constructie si tehnologie permite plasarea comenzilor online
Vanzator: persoana juridica furnizor de produse
Prestator: persoana juridica prestator de servicii
Cumparator: persoana fizica sau juridica ce achizitioneaza produse sau servicii utilizand website-ul
Utilizator: persoana ce acceseaza si utilizeaza website-ul
Consumator: persoana fizica ce achizitioneaza produse si servicii utilizand website-ul
Acceptarea conditiilor
Prin utilizarea website-ului si plasarea comenzilor online utilizatorul este de acord cu termenii si conditiile de mai jos.
Plasarea unei comenzi
Produsele comercializate prin magazinul AnimaVision.ro sunt noi si beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare si a specificatiilor producatorilor. Prin transmiterea comenzilor utilizatorul este de acord cu metodele de comunicare, respectiv telefon, email sau alte aplicatii general acceptate pentru transmiterea mesajelor text, cum ar fi WhattsApp. Personalul AnimaVision.ro depune toate eforturile pentru a mentine in mod constant acuratetea informatiilor prezentate pe website. Astfel, pot sa apara modificari de continut, actualizari si revizuiri fara o notificare in prealabil.
In urma plasarii unei comenzi online utilizatorul primeste o confirmare pe email in care sunt evidentiate produsele solicitate. In cazul in care utilizatorul are creat un cont pe platforma noastra va avea posibilitatea sa urmareasca statusul comenzii oricand, utilizand datele de acces in cont. Comenzile pot fi transmise si in lipsa unui cont completand datele din formularul de comanda generat automat de website, fara a avea posibilitatea ulterior sa se urmareasca statusul comenzilor. Cu toate acestea utilizatorul va primi informatii privind comanda si va fi contactat inainte de expediere si livrare.
Utilizarea magazinului online este disponibila non-stop atat timp cat exista o conexiune la internet si paginile sunt accesibile din punct de vedere tehnic. Programul de lucru pentru procesarea si expedierea produselor este afisat pe pagina de contact, unde se regasesc si datele de contact pentru a intra in legatura cu operatorii nostri.
Modalitati de plata
Plata pentru produsele comandate, daca acestea sunt disponibile pentru livrare, poate fi efectuata ramburs, transfer bancar sau card.
Produsele unitare comandate intr-o cantitate mai mare de 1 buc (exemplu: un anumit model de lavoar comandat intr-o cantitate de 5 buc) sau produsele solicitate pe comanda speciala (ex: intr-o anumita culoare, la alte dimensiuni decat standard) necesita plata in avans.Cumparatorul va furniza datele corecte si complete necesare emiterii facturarii, atat pentru persoane fizice cat si juridice.
Livrarea produselor
Vanzatorul livreaza bunurile comandate prin curieri sau transportatori parteneri si se asigura ca acestea sunt impachetate potrivit fiecarui tip de produs in parte, pentru a fi livrate in cele mai bune conditii.Conditii livrare la usa
Produsele cu greutati pana la 20 kg vor fi livrate pana la usa. Cele cu greutati mai mari de 20 kg sau cu lungimi peste 1 m vor fi livrate pana la scara blocului sau pana la poarta imobilului, de unde vor fi preluate de cumparator.
Cumparatorul are obligatia sa receptioneze calitativ si cantitativ produsele:
(1)* in momentul primirii atunci cand expeditia este livrata cu optiunea "Deschidere la livrare" sau "Verificare colet";
(2)** imediat dupa primire in cazul livrarii prin curier sau transportator fara optiunea "Deschidere la livrare" sau "Verificare colet";
(*) Produsele expediate cu optiunea "Deschidere la livrare" sau "Verficicare colet" ofera posibilitatea cumparatorului sa verifice continutul coletului in prezenta curierului. In cazul platii ramburs, se va achita suma ramburs dupa verificare.
In eventualitatea situatiei in care se constata neconcordante sau deteriorari ale produsului cumparatorul va refuza primirea si va completa procesul verbal pus la dispozitie de curier / sofer si ulterior va sesiza vanzatorului in scris pe adresa de email contact@animavision.ro.
Vanzatorul va remedia situatia constatata prin inlocuirea produsului sau returnarea sumei in cazul platii in avans.
In cazul expedierii cu aceasta optiune, orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in consideratie.
(**) Produsele livrate standard fara optiunea "Deschidere la livrare" sau "Verificare colet" vor fi verificate cantitativ si calitativ imediat dupa primire iar prezenta curierului / soferului nu este obligatorie in momentul receptiei marfurilor.
Orice eventuala reclamatie rezultata in urma efectuarii receptiei marfurilor va fi transmisa in scris prin canalele de comunicare puse la dispozitie de catre Vanzator, afisate pe pagina de contact sau ca raspuns la emailul de confirmare a comenzii, pana la finele zilei in care s-a efectuat livrarea.
Vanzatorul depune toate eforturile ca livrarile sa se realizeze in cel mai scurt timp posibil si la termenele convenite. In cazul in care apar intarzieri Vanzatorului nu i se pot cere daune interese.
Livrari in conditii speciale
Exista categorii de produse care necesita conditii de transport speciale. Aici enumeram: vase wc, cabine dus din sticla si alte produse a caror constructie si volum impun o atentie sporita la manipulare si transport. In aceste situatii livrarile pot fi efectuate pe palet, prin firme de transport dedicate, astfel incat produsele sa ajunga la destinatie in cele mai bune conditii. Produsele care necesita transport special vor fi achitate in avans, intrucat companiile de transport paletat nu ofera momentan serviciul de ramburs.
Acest lucru nu influenteaza costurile de transport. Transportul ramane gratuit pentru comenzile a caror valoare depaseste suma de 300 lei.
Garantie
Produsele beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare. Perioada de garantie standard acordata consumatorului acopera o perioada de 24 luni si asigura reparatia produselor la care s-au constatat defecte de fabricatie sau vicii ascunse. In cazul in care un produs nu poate fi reparat, acesta va fi inlocuit cu unul identic. Totodata cumparatorul are posibilitatea sa opteze pentru un alt produs similar in cazul in care unul identic nu mai este disponibil. Iar in cazurile in care nu se gasesc solutii de comun acord privind inlocuirea produsului, suma va fi returnata, scazand numarul de zile de utilizare pana la data constatarii defectiunilor.
Garantia nu acopera uzura normala a produselor si este supusa unor conditii, cum ar fi:
- utilizarea produselor doar in scopurile pentru care au fost construite
- montajul, instalarea, punerea in functiune sa fie realizate de un profesionist, respectand cerintele aplicabile in domeniu
- orice interventie asupra produselor sa fie realizata de personal calificat
Returnarea produselor
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau,in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Notificarea poate fi transmisa utilizand formularul de retur pus la dispozitie pe website-ul nostru.
Produsele trebuie sa fie insotite de actele primite in pachet (manuale, instructiuni montaj), impreuna cu toate accesoriile, in starea in care au fost primite.
Cumparatorul are obligatia legala de a avea grija de produse cat timp sunt in posesia acestuia si sa ia toate masurile sa fie returnate in conditia in care au fost primite. Nerespectarea acestei obligatii poate conduce la refuzul de primire la retur.
Metoda de transport precum si costurile de returnare a produselor revin in sarcina Cumparatorului.
In cazul returnarii produsului prin transportatori sau curieri se va permite receptionarea produselor in prezenta acestora, prin optiunea "verificare colet".
Nu se accepta la retur:
- Produse deteriorate, zgariate, cu urme de uzura
- Pachete din care lipsesc accesorii
- Produse fara ambalajul original sau cu ambalajul original deteriorat (taiat, rupt, peticit)
- Produse care au fost aduse pe comanda speciala si pentru care s-a achitat avans.*
* Produsele livrate pe comanda speciala sunt acelea care sunt comandate la alte caracteristici decat cele standard, cum ar fi:
- Alte dimensiuni
- Alta forma sau modificarea formei initiale
- Alte nuante. Precizam faptul ca obiectele sanitare (vase WC, lavoare, bideuri) comandate in alte nuante decat alb sau negru sunt considerate produse pe comanda speciala (ex: albastru, verde, ivoriu, etc), chiar daca apar in catalog imagini cu obiecte sanitare in nuantele respective. Imaginile au rol orientativ.
Cumparatorul va furniza Vanzatorului datele contului bancar (numar cont si nume titular) pentru rambursarea sumei. Suma va fi returnata in contul bancar intr-un termen de maxim 10 zile de la primirea retur a produselor.
Avand in vedere integritatea si siguranta consumatorilor produsele destinate filtrarii apei se accepta la retur doar in cazul in care acestea nu au fost desigilate.
Prestarea serviciilor de montaj si reparatii
Prestatorul asigura servicii prin personal propriu sau colaboratori, dupa cum urmeaza:
- Service in garantie*
- Service post-garantie**
- Servicii instalare si montaj*
* Valabile pentru produsele achizitionate de la AnimaVision.ro
** Valabile pentru produsele achizitionate de la AnimaVision.ro sau parteneri contractuali, furnizori care au incheiat un contract de service cu Prestatorul
Pentru produsele care nu se incadreaza in criteriile de mai sus Solicitantul poate beneficia de prestarea serviciilor de reparatii sau mentenanta in masura in care Prestatorul organizeaza periodic interventii in acest sens. Cu cel putin doua zile inaintea interventiei Solicitantul va fi notificat in acest sens si se vor stabili orice detalii.
Serviciile de reparatii post-garantie si cele de instalare si montaj ce necesita deplasare sunt considerate contractate in momentul in care Prestatorul accepta comanda, prin confirmarea datei de interventie si transmiterea facturii proforme Solicitantului, reprezentand jumatate din contravaloarea serviciului, iar solicitantul achita contravaloarea proformei. Contravaloarea serviciilor nu include piesele de schimb sau materialele necesare prestarii serviciilor. Acestea vor fi achitate integral inainte de a fi instalate/utilizate.
Clauze finale
AnimaVision.ro, administrat de SC Anima Augusta Com srl, nu isi asuma raspunderea pentru greseli de tiparire si afisare referitor la preturi, imagini, caracteristici, specificatii, disponibilitate. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata datorita unor astfel de erori Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula o comanda, notificand Cumparatorul in acest sens.
Pentru persoanele juridice termenul de retur pentru produsele livrate este redus la 3 zile lucratoare, in conditiile in care produsele sunt returnate in cea mai buna stare, astfel incat sa poata fi revandute de noi, in cutia originala, sigilata.